1. And hes on disability too! Or a “similar situation” anyway. Which, friend point. Altho he says his friend who needs a roommate is 420 friendly, which im not sure if that means cool with recreational weed use, or chronic stoner but i usually assume it means the latter

     
  2. A guy at burger king gave me a half off whopper coupon ! And while chatting said his friend jenna is looking for a roommate. And it turns out he went to an event at The Artist Collective house where jenna was invited by a guy who lives there.

    Why did i not get his contact info???

    This $2.50 whopper is delicious

     
  3. image: Download

    between 3:30 and 5:30 am i was trying to sleep but at some point i just gave up and started reading thought catalog articles about moving out of your city, moving back in with your parents, and bartending and waitressing

    between 3:30 and 5:30 am i was trying to sleep but at some point i just gave up and started reading thought catalog articles about moving out of your city, moving back in with your parents, and bartending and waitressing

     
  4. why is everyone on tumblr who lives in st. catharines a vegan?

     
  5. staying up all night looking at kingston apartment listings

    and st. catharines/niagara facebook groups/tumblr tags/okcupid people

    i don’t know what i want or what is a healthier option
    i am very confused

    which city of just over 100 000 at either end of lake ontario should i live in
    should i live with my ex’s friend here in kingston, or random people here in kingston, or my mom and stepdad for the first time since summer after grade 12 in 2008

    also am realizing the (2 bedroom, 2nd floor in 4 unit building, with back porch, sittable roof out front with river view, freezing in winter hot as fuck in the summer, bedrooms really close together, small ass fridge etc) apartment i’ve been in for the last two years is really nice and cheap and i’ve been really lucky and i saw an ad posted yesterday for the unit they’re renovating next to us and they jacked the rent from $825 to $1350

    basically everything i see in the downtown area is more expensive and shittier, feeling like an idiot for complaining about this place, but in the winter that 15 minute walk to princess street felt like really long when it was -20 and it seemed like everyone else was a 5 minute walk from princess street (lol kingston dropout/hipster/music/grad student/whatever downtown life)

     
  6. 11:18

    Notes: 3

    Reblogged from mailboxgrenades

    image: Download

    mailboxgrenades:

Love this shot of St Kitts. Seen it many times coming in off the highway.

    mailboxgrenades:

    Love this shot of St Kitts. Seen it many times coming in off the highway.

     
  7. "Hi ______,

    I’ve given our living together some thought, and am concerned due to my own mental health issues that we may not be the best roommate fit. I’m quite sensitive and although I understand what it’s like to go through hard things, it can really strongly impact me because I understand it too well.

    I’m so sorry about this. I hope we can be friends, as I so enjoyed our hang out yesterday. If you’d still like to get together for an ice cream on Saturday I’m totally down.

    Warmest and best wishes,

    _________”

    womp womp. very nice message. but yeah, a drag. i’m doing the whole, was i too upfront about my problems? thing. like when i screwed myself out of a job largely by talking about anxiety and adhd and stuff in the interview lol. (it’s was a worker’s co-op with some anti-o ish questions.) but i mean i guess it’s better to be upfront then to end up in a situation that’s shitty for both of us. bummed though, was thinking i’d probably prefer living with her and wouldn’t have to look for a place because i could move right in. and there’s a basement. i’m worried i overshared and talked too much about what i don’t want. but she shared a lot too and even cried about her problems. lol i guess that’s what i got this message. oh well. back to ‘live with ex’s friend or my mom’ dilemma.

     
  8. 60 days into this lifestyle change and

    you’d think going from smoking weed everynight to never and going from drinking 2x a week to 2x a month would mean i’m less broke but nope

    i guess i’m making up for it with all the cigarettes, mcdonalds, greek yogurt and pepsi

     
  9. ok deleted it, okc profile is back to 90% “~*~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~” this now

     
  10. i have this habit of updating okcupid in the morning after staying up all night and deleting it immediately/the next day/a few days/a week later…

    The most private thing I’m willing to admit

    i don’t really know what i’m looking for, i’m healing from my last relationship (and a couple before it), most people i really like i want to be friends with instead because friendship usually lasts longer, i’m trying to learn how to do intimacy but i don’t really know how, so i guess i’m mostly looking for casual hook ups, and if you seem like the kind of person i would legit fall for i probably don’t want hook up with or date you right now

    that said, i would like to kiss someone maybe, if they are attractive to me and we enjoy each other’s company and i don’t have to explain too much about what i’m doing with my life

    at first i thought i’d do fuck buddy/one night stand stuff with guys i don’t really like that much for some meaningless sexual contact but it doesn’t even appeal to me that much anymore and seems like a lot of time and energy with little pay off. some of you are kinda cute though and might be nice so it you wanna make out with someone who’s not really all that into guys anymore and mostly wants to get fingerbanged, hmu lol

    i only really wanna have emotional intimacy with women and non binary people. and would be into trying a combo of physical/emotional stuff with you folks. but am not really avail for dating for realsies. so if i think i’d wanna be your girlfriend, or if i get the impression you’d wanna be my partner, it’s probably not a good idea at the moment haha”